Demonische automobilist in Hoogvliet

Peter schreef op 26 oktober 2013 naar dit blog over zijn ervaring met het bovennatuurlijke in Hoogvliet:

“Ik heb 30 jaar geleden iets meegemaakt in Hoogvliet,dat ik nooit meer vergeet.
Ik was toen 13 jaar.
Ik had samen met een vriend de laatste metro naar Hoogvliet gepakt.
We gingen naar een vriend op de Bahreinstraat.
We liepen via de dijk richting de Oude Wal.
Toen we uit het winkelcentrum De Binnenban kwamen,bij de rotonde op de Aveling, gebeurde het.
We waren het zebrapad aan het oversteken,toen er een auto de rotonde afkwam rijden.
De auto remde af en reed stapvoets over het zebrapad dat we net over wilden steken.
We keken allebei tegelijk naar wie er in de auto zat.
Ik dacht misschien een bekende omdat hij afremde.
Ik zag een doorzichtige verschijning met lang wit haar en rode ogen.
Het keek ons recht in de ogen aan.
Het had echt een demonische blik, en we werden dan ook doodsbang.
We zijn toen als een speer naar het huis van onze vriend gerend.
En vertelden wat we gezien hadden,maar die begon te lachen en zei zal wel een masker geweest zijn.
Maar ik en de jongen die het gezien hadden wisten dat het geen masker was.
Nu nog als ik hem zie en zeg weet je nog in Hoogvliet, dan weet hij gelijk wat ik bedoel.
Sinds die dag ben ik altijd op m’n hoede als ik s’avonds of s’nachts over straat loop.
Deze gebeurtenis blijft voor altijd in m’n geheugen gegrift.”


Eén reactie to “Demonische automobilist in Hoogvliet”

  1. Ik geloof dit verhaal maar vind het raar dat je een demonische geest in een auto, ik heb nog nooit gehoord dat geesten auto kunnen rijden. ik heb zelf nooit echt zoiets meegemaakt en zoals ik de verhalen van meerdere mensen hoor geloof ik wel dat dit soort dingen gebeuren. Maar als ik zoiets zou zien dan zou ik eerst even een 5 minuten stilstaan en denken; gebeurde dit nou echt.

    maar ik snap het wel en geloof er ook in maar hou me liever niet bezig met nou ja oproepen etc. Mijn opa is onlangs overleden maar ik denk dan van; ik zie hem wel verschijnen als het belangrijk is.

    Maar wat U heeft meegemaakt daar sta je wel even van op te kijken.

Plaats een reactie