Kinder-entiteiten in de Grieksestraat

“Sinds gisteren weet ik, dat er in het huis van mijn vriendin ook een entiteit huist (twee zelfs).
Die woont in Rotterdam, Oud-Mathenesse. We zaten gister toevallig een beetje te kletsen over mijn ervaringen in Vlaardingen (het pand waar ik gewerkt heb) met entiteiten. Ineens kreeg ik een beeld door mijn hoofd van een meisje, ongeveer 10 jaar oud, half lang donker haar, soort van lang t-shirt aan of nachtjapon. Ze stond in een deuropening, om precies te zijn een deuropening op de bovenverdieping.
Ik dacht nog van ‘huh wtf, nou nevermind.’ En we kletsen een beetje verder en ineens zegt ze van ‘ja, volgens mij zit hier in huis ook wat.’ Ik zeg zo droog van ‘ja, dat klopt. Een meisje van 10 jaar en blabla’ (omschreef haar zoals ik haar zag).
Mijn vriendin zat echt zo van  …
Ze noemde ook wat details op en we omschreven dat meisje echt allebei 100% hetzelfde.
Op het moment dat we het erover hadden kreeg ik nog een beeld door, ditmaal van een jongetje, ook ongeveer een jaar of 10, tuinbroek aan en kort blond haar (zo’n plofkapsel). Ik was er al niet helemaal zeker van in eerste instantie of het een jongetje of een meisje was en nu wist ik dus waarom. Er zaten blijkbaar 2 entiteiten in dat huis.
Mijn vriendin had het jongetje nog nooit gezien, maar ik ben ervan overtuigd dat die daar ook zit.
Vraag me af waarom die 2 entiteiten daar zitten, ze waren in elk geval goedaardig van karakter.
Iemand enig idee of er in de Grieksestraat (daar woont ze) ooit een gezin heeft gewoond die b.v. een auto ongeluk heeft gehad of zo? Of dat er een familiedrama heeft plaatsgevonden?
Moet zeggen dat het wel weer even een vreemde gewaarwording was om die beelden door te krijgen, dat had ik al een tijdje niet meer meegemaakt.”  (verteld door Metro2005 in ‘Spookhuizen en spookplaatsen?’ op Fok, 9 november 2005)

Plaats een reactie